أنا آسف /الشاعر المصري المبدع أحمد علي السبكي

( أغنيه)
    ( أنا..آسف ) 

 آسف  إني  كلمتك 

وقلت ع. اللي جوايا

وعرفتك نقط ضعفي

وفهمتك علي هوايا

      أنا. آسف 

لو. اعرف إن
             حتخوني

أو اسمع مره
               لظنوني

ورب الكون ما.
        كنت ح.اقول

ولو في النار
             حيرموني

         أنا آسف 

زماني خلاص
           خلص مني

كتير ف.الحب
                 تهمني 

وطول عمري ما
       دوقت الشوق

وكل حبايبي
               ظالمني 

       أنا  آسف 

بقالي سنين عايش
                 سهران

ومش لاقي 
          لقلبي مكان

بلاش قسوه انا
                  تعبان

عشان خاطري
          تسامحيني

        أنا. آسف

(أحمد علي 
السبكي)
مصر

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

يافؤادي /الشاعر المبدع سالم ذنون شهاب.. العراق

يقول المرء فائدتي ومالي /الشاعر العراقي المبدع سالم ذنون شهاب

سجن موحش /الشاعرة المبدعه آمنه بنت وهب